Biuro reklamy TVP

Spot reklamowy (pre-, mid-, post-roll)

Najczęściej wykorzystywana forma reklamy wideo emitowana przed (pre-), w trakcie (mid-), lub po(post-) filmem w playerze wideo. 

Najczęściej emitowane o długości 30 i 15 sekund. Wykorzystujące dostępne technologie jakość spotów reklamowych jest dostosowywana do szybkości łącz oraz urządzeń (smartphone, tablet, komputer), na którym są odtwarzana jest forma. Długość bloków reklamowych, w których emitowane są spoty reklamowe została optymalnie dopasowane do długości filmów przez co liczba reklamy nie jest irytujące dla użytkownika. Uwaga: kampanie reklamowe wykorzystujące spoty reklamowe są zawsze emitowane na stronach portalu TVP w wersji mobilnej jak i tradycyjnej, w telewizji hybrydowej TVP, Smart TV oraz u zewnętrznych wydawców. Jeśli Państwo nie życzą sobie emisji w którymś z wymienionych mediów prosilibyśmy o informacje w treści zlecenia. Rozmiar: preferowana proporcja obrazu 16:9 Waga: 500 MB Format pliku: mpeg, .avi, .mov, .qt, .mp4, .flv Minimalny czas trwania spotu: 5 sekund