Biuro reklamy TVP

Podsumowanie 22 edycji akcji Reklama Dzieciom

img

Szanowni Państwo, ,

Już po raz 22 wielkim sukcesem zakończyła się akcja charytatywna Telewizji Polskiej „ Reklama Dzieciom”. Jak co roku wigilijny blok reklamowy cieszył się ogromnym zainteresowaniem. W grupie 16-59 obejrzało go 2 373 tys. osób natomiast, wśród ogółu widzów widownia wyniosła 12,3 % tj. 4,35 mln. W ramach akcji na 11 antenach wyemitowano 1 927 zwiastunów (w tym 692 podziękowania), co wygenerowało łącznie 832,4 GRP.

Dzięki Naszym reklamodawcom Reklama Dzieciom przyniosła w tym roku 820 800zł. Zebrane w akcji środki jak co roku trafią do placówek wspierających potrzebujące dzieci – stowarzyszeń, fundacji, ośrodków i zespołów szkolno-wychowawczych.

Dziękujemy wszystkim, którzy byli z nami 25 grudnia!