Biuro reklamy TVP

Egta ponownie w Warszawie!

jpg
jpg
jpg
jpg
 

EGTA, Europejskie Stowarzyszenie Domów Sprzedaży Radia i Telewizji, dotychczas organizowała swoje konferencje w Polsce jedynie dwa razy. Po raz pierwszy stało się to w 2001 roku, kiedy to w Warszawie odbyło się współorganizowane przez TVP Annual General Assembly, towarzyszące dziesięcioleciu powstania Biura Reklamy. Obchodzony przez nas w tym miesiącu jubileusz dwudziestopięciolecia był więc świetnym pretekstem do zaproszenia EGTA ponownie. Tak się też stało – 1. października ponad stu pięćdziesięciu reprezentantów czołowych europejskich agencji, domów mediowych, reklamodawców i domów sprzedaży nadawców spotkało się w Warszawie na EGTA Marketing & Sales Directors’ Meeting.

Myśl przewodnia konferencji została zawarta w jej dosyć rozbudowanym tytule: Protecting and growing TV advertising revenues through diversification: marketing and sales strategies for thriving sales houses in an era of TV sales automation (ochrona i wzrost przychodów z reklamy telewizyjnej poprzez dywersyfikację: strategie sprzedaży i marketingu dla domów sprzedaży w czasach automatyzacji sprzedaży zasobów TV). Zgodnie z nią, kolejni prelegenci przestawiali swoją ocenę trendów na rynku linearnej i interaktywnej reklamy wideo. Wśród nich znaleźli się m.in. Ania Jakubowski, CEO Poland and Baltics, The Coca Cola Company, Alessndro Papa, Trading Director, Dentsu Aegis Network, Rags Gupta, General Manager EMEA, Ooyala, Jean-Luc Chetrit CEO, Carat France czy Fabrice Mollier, Deputy General Manager, Strategic Marketing Innovation, TF1 Publicite. W trakcie konferencji odbył się też panel dyskusyjny poświecony personalizacji kontentu reklamowego, DI (dynamic ad insertion) i sprzedaży automatycznej (programmatic) z udziałem części prelegentów.

Trudno być obiektywnym oceniając imprezę, do której organizacji się przyczyniliśmy, jednak z satysfakcją możemy przytoczyć opinie zasłyszane od uczestników, według których prezentowane w Warszawie treści były na tyle istotne, że zostaną w pamięci uczestników i będą miały wpływ na praktykę rynkową części firm.