Biuro reklamy TVP

Salon Językowy Biura Reklamy TVP

png
 

Drodzy Czytelnicy,

Internetowy Salon Językowy Biura Reklamy TVP to zbiór refleksji na temat komunikowania się słownego poprzez przekazy reklamowe. Nie chodzi stricte o porady czy omówienia ortograficzno-gramatyczne, ale o dzielenie się wiedzą, spostrzeżeniami, uwagami dotyczącymi nurtów i trendów w rozwoju kultury oraz struktury językowej. Mamy nadzieję, że dzięki takim działaniom wniesiemy swój wkład w tworzenie i rozpowszechnianie jak najwyższych standardów także w omawianym zakresie. Reklama, jak wiadomo, odgrywa potężną rolę w kształtowaniu języka, dlatego zależy nam, abyśmy coraz staranniej, sprawniej i ciekawiej się porozumiewali po obu stronach ekranu, co zawsze służy nie tylko celom językowo-kulturowym, ale i sprzedażowym.

 Czasami „reklama” posłuży tu jedynie jako hasło wywoławcze do podjęcia rozważań o języku, w każdym tekście nawiązanie do niej jednak się znajdzie.

 Prezentowane wpisy będą odzwierciedlać jedynie osobiste poglądy autorów i nikt inny nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Mamy nadzieję włączyć szanownych  odbiorców i twórców reklam do dialogu. Jeśli więc chcielibyście Państwo podzielić się swoimi przemyśleniami językowymi z wakacji, z podróży, z życia, z głowy (ale koniecznie ze słowem „reklama”, choćby w tle), będziemy usatysfakcjonowani – my jako Biuro Reklamy, ale na pewno też mniejsze lub większe grono Czytelników.