Biuro reklamy TVP

Ponad 5 milionów widzów finału „Eurowizji"!

jpg
Szanowni Państwo,

 
finałowy koncert konkursu piosenki „Eurowizja 2016”, w którym Polskę reprezentował Michał Szpak,
w dniu 14 maja 2016 roku zgromadził przed telewizorami ponad 5 092 000 widzów.
 
TVP1 wygrała z konkurencją i była najchętniej oglądaną stacją!
 
Udziały w rynku były wyższe niż w trakcie transmisji finału Eurowizji w 2015 roku,
wyniosły 42% w grupie All 4+ i All 16-49. Udziały w grupie All 16-59 wyniosły 44%.
 
Materiały video związane z konkursem piosenki Eurowizja 2016 na stronach eurowizja.tvp.pl
oraz na vod.tvp.pl wygenerowały w maju 2016 (do tej pory) ponad 0,3 mln odsłon.

 
Zespół Biura Reklamy TVP


 
dane : NAM (all 4+, AMR), transmisja równolegle w TVP1 i TVP Polonia