Biuro reklamy TVP

Mecz Szwajcaria – Polska transmitowany w TVP1 z rekordowymi udziałami TV w 2016 roku!

jpg
Szanowni Państwo,

sobotni mecz piłki nożnej Szwajcaria – Polska transmitowany  w TVP1 zanotował najwyższe udziały Total TV w 2016 roku (47%)! Największe emocje wzbudziła dogrywka wraz z karnymi, którą oglądało średnio 7 093 00 widzów (udziały 49%). Cały mecz oglądało średnio 6 577 000 widzów.
Bardzo dobre wyniki oglądalności zanotowało również studio sportowe po meczu – oglądało je średnio 4 741 000 widzów (udziały 41% w grupie 4+).

Wyniki w Internecie:

•    Ponad 1 485 000 odtworzeń wideo na stronie sport.tvp.pl – mecz na żywo oglądany online, wywiady z zawodnikami, ekspertami (od 25 czerwca do tej pory)
•    1 096 000 odsłon serwisu EURO 2016 na sport.tvp.pl w dniu 25 czerwca 2016 (396 000 użytkowników)
•    do 734 000 użytkowników dotarły zapowiedzi oraz relacje z meczu na kanałach Facebooka Telewizji Polskiej
•    379 000 odtworzeń wideo transmisji meczu Szwajcaria - Polska

Kolejny mecz Polaków także w TVP!

•    30 czerwca 2016 Polska - Portugalia od godz. 21:00 w TVP1 + sport.tvp.pl

Zapraszamy do zakupu ostatnich wolnych czasów reklamowych przy meczach 1/4 finału EURO 2016!



Zespół Biura Reklamy TVP

Dane: TV (NAM), Internet (Gemius Traffic, Gemius Stream, FB insight)