Biuro reklamy TVP

Mecz Polska – Portugalia w TVP1najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w 2016 roku!

jpg
Ostatni występ Polskiej Reprezentacji w EURO 2016 transmitowany w TVP1 30 czerwca 2016 oglądał średnio 8 071 000 widzów. W najlepszej minucie pod koniec II połowy meczu (22:49) TVP1 śledziło 8 796 000 Polaków.
 
Transmisja meczu Polska – Portugalia w TVP1 była najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w 2016 roku! Większość fanów piłki nożnej po raz kolejny wybrała TVP1!
 
Wyniki w Internecie:

•    rekordowa liczba prawie 0,5 miliona odtworzeń transmisji online meczu Polska - Portugalia
•    ponad 1,5 miliona odtworzeń wideo na stronie sport.tvp.pl – mecz na żywo oglądany online, wywiady z zawodnikami, ekspertami (od 30 czerwca do tej pory)
•    blisko 1 milion odsłon serwisu EURO 2016 na sport.tvp.pl w dniu 30 czerwca 2016 w godzinach transmisji meczu (0,3 miliona użytkowników)
•    do 0,9 miliona użytkowników dotarły zapowiedzi oraz relacje z meczu na kanałach Facebooka Telewizji Polskiej

Kolejny mecz EURO 2016 także w TVP!

•    2 lipca 2016 Niemcy - Włochy od godz. 20:45 w TVP1 + sport.tvp.pl

Zapraszamy do zakupu ostatnich wolnych czasów reklamowych przy meczach 1/4 i 1/2 finału EURO 2016!

Zespół Biura Reklamy TVP

Dane: TV (NAM), Internet (Gemius Prism, Gemius Traffic, Gemius Stream, FB insight)