Biuro reklamy TVP

TVP i Polskie Radio rozpoczynają współpracę reklamową

jpg
Na mocy umowy podpisanej między Telewizją Polską i Polskim Radiem, materiały wideo TVP będą dostępne w internetowych serwisach Polskiego Radia.

Użytkownicy serwisu publicznej rozgłośni będą mogli oglądać krótkie treści wideo ilustrujące najważniejsze krajowe wydarzenia w zakresie sportu i kluczowych wydarzeń w Polsce.

TVP będzie prowadziła również sprzedaż reklam na rzecz Polskiego Radia, zarówno przed materiałami własnymi, jak i przed materiałami Polskiego Radia. Jest to początek działalności brokerskiej Biura Reklamy TVP w zakresie Internetu.

Podpisanie umowy o współpracę znacząco wzbogaca zawartość serwisów Polskiego Radia oraz ofertę reklamową Telewizji Polskiej.
W czerwcu 2016 r.  serwisy internetowe TVP odwiedziło ponad 5,7 mln użytkowników, wygenerowano prawie 48 mln odsłon, natomiast serwisy Polskiego Radia 2,2 mln użytkowników i prawie 17 mln odsłon - jak pokazują dane z badania gemiusAudience.
W wyniku współpracy dwóch spółek skumulowany zasięg to ponad 7 mln Realnych Użytkowników.
Wzmocni to już wysoką pozycję rynkową serwisów tvp.pl i jest konsekwencją nowej strategii rozwoju biznesowego.

Współpraca Telewizji Polskiej i Polskiego Radia rozpoczyna się od sierpnia.