Biuro reklamy TVP

Oglądaj tylko na VOD.TVP.PL

jpg
Dzięki bezpłatnemu dostępowi do programów i seriali z jesiennej ramówki anten głównych TVP serwisy VOD TVP.PL przyciągnęły we wrześniu 2016 nowych widzów.
We wrześniu 2016 znacznie zwiększył się ruch Internautów (ponad 31,6 mln odsłon), którzy spędzali na VOD TVP.PL średnio ponad 3 godziny i 6 minut. Wzrost widowni internetowej to również zasługa zrealizowanej strategii wycofywania treści z platform konkurencji. Czas spędzony na VOD pokazuje, że użytkownicy świadomie decydują się na odwiedzenie strony i chętnie oglądają kontent Premium jaki dostarcza TVP.
Dzięki temu serwisy VOD TVP.PL wyprzedziły serwisy: VOD.PL oraz IPLA.TV (pod względem liczby odsłon i czasu spędzanego przez użytkowników na oglądaniu VOD)