Biuro reklamy TVP

Jak Cię...widzu. O nagrodach

jpg

Drodzy Czytelnicy,

Internetowy Salon Językowy Biura Reklamy TVP to zbiór refleksji na temat komunikowania się słownego poprzez przekazy reklamowe. Nie chodzi stricte o porady czy omówienia ortograficzno-gramatyczne, ale o dzielenie się wiedzą, spostrzeżeniami, uwagami dotyczącymi nurtów i trendów w rozwoju kultury oraz struktury językowej. Mamy nadzieję, że dzięki takim działaniom wniesiemy swój wkład w tworzenie i rozpowszechnianie jak najwyższych standardów także w omawianym zakresie. Reklama, jak wiadomo, odgrywa potężną rolę w kształtowaniu języka, dlatego zależy nam, abyśmy coraz staranniej, sprawniej i ciekawiej się porozumiewali po obu stronach ekranu, co zawsze służy nie tylko celom językowo-kulturowym, ale i sprzedażowym.

Czasami „reklama” posłuży tu jedynie jako hasło wywoławcze do podjęcia rozważań o języku, w każdym tekście nawiązanie do niej jednak się znajdzie.

Prezentowane wpisy będą odzwierciedlać jedynie osobiste poglądy autorów i nikt inny nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Mamy nadzieję włączyć szanownych odbiorców i twórców reklam do dialogu. Jeśli więc chcielibyście Państwo podzielić się swoimi przemyśleniami językowymi z wakacji, z podróży, z życia, z głowy (ale koniecznie ze słowem „reklama”, choćby w tle), będziemy usatysfakcjonowani – my jako Biuro Reklamy, ale na pewno też mniejsze lub większe grono Czytelników.

  • PDF Plik do pobrania