Biuro reklamy TVP

World TV Day

jpg
21 listopada już po raz 20. odchodzimy Światowy Dzień Telewizji – święto ustanowione przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. Dla nas to szczególnie istotne wydarzenie, ponieważ Telewizja Polska jest najstarszym w kraju nadawcą, cieszącym się największą popularnością wśród wszystkich widzów! Warto wiedzieć, że spośród czynności wykonywanych dla relaksu Polacy najwięcej czasu poświęcają właśnie na oglądanie telewizji. W listopadzie ponad 95% naszych rodaków w grupie 4+ oglądało telewizję średnio każdego dnia przez 4 godziny 50 minut – więcej czasu zajmuje nam jedynie sen i praca. Na ten wynik w największym stopniu składają się audycje TVP, które cieszą się udziałem w widowni w wysokości 28,6%. W tym okresie z przynajmniej jedną minutą linearnej oferty programowej TVP zetknęło się 32,7 mln osób, czyli niemal 92% wszystkich badanych widzów. Oferta TVP to także media interaktywne, które w październiku dotarły do 16,3 mln osób (dane: Gemius Prism, październik 2016).

Wojciech Kowalczyk, Dyrektor ds. Strategii Produktu i Internetu Biura Reklamy TVP S.A., zaznacza: „Dziś widzimy wyraźnie, nie tylko w Polsce, że przekaz wideo jest najważniejszym rodzajem kontentu. Telewizja tradycyjnie odgrywa tu największą rolę, która dzięki rosnącej interaktywności tego kanału ma szansę dalej się zwiększać. Wysokiej jakości kontent redakcyjny jest tym, co najbardziej przyciąga widza – i konsumenta – niezależnie od wielkości ekranu”.