Biuro reklamy TVP

Bumper

Oprawa bloku reklamowego płynnie przechodzi w reklamę klienta, przy czym możliwa jest interakcja między elementami reklamy, a elementami oprawy. 

W zależności od kreacji, notowano zwiększoną wiadomość spontaniczną, wspomaganą i zapamiętanie elementów reklamy, w porównaniu do klasycznego spotu. Skala przyrostu wahała się dla różnych wymiarów od 19% - 21% dla polskiego eksperymentu 4P z 2006 roku po 178% - 260% dla eksperymentu Uniwersytetu w Erfurcie dla IP Deutschland RTL z 2002 r. Eksperyment 4P wykazał też wysoką akceptację tej formy przez widzów: 52% z nich zadeklarowało, że ta forma podoba im się bardziej, niż standardowy spot. Forma dostępna tylko dla sprzedaży według cennika taryfowego (ZCP). Obowiązuje indeks dla długości filmu będącej sumą długości oprawy i reklamy klienta, oraz dodatkowy indeks dla tej formy, od 1,44 do 1,72 w zależności od długości tej formy. Możliwe ograniczenia dostępności ze względu na wykupione pozycje w bloku.