Biuro reklamy TVP

Reklama wspierana konkursem SMS

Na początku bloku reklamowego emitowane jest pytanie odnoszące się do jednej z następujących reklam.

 Po jej emisji pytanie jest emitowane ponownie wraz z przypomnieniem, w jaki sposób oddać głos i informacją, że wiadomość o wygranej pojawi się na antenie w ciągu najbliższych minut. Wynik losowania jest podawany w następnym bloku reklamowym. W badaniu rzeczywistej kampanii opartej na tej formie (Millward Brown SMG/KRC, 2009) zanotowano o 28% wyższą świadomość wspomaganą reklamy wspieranej konkursem niż tej samej reklamy emitowanej w identycznym otoczeniu programowym w tradycyjny sposób. Wyraźnie wzrastała świadomość szczegółów reklamy (o od 11% do 100%), jej perswazyjność (o 79%) i podobanie się (o 35%). Wzrósł także o 34% odsetek akceptacji firmy reklamodawcy („dla mnie”). Forma dostępna tylko dla sprzedaży według cennika taryfowego (ZCP), możliwe ograniczenia dostępności ze względu na układ programu. Niezależnie od ceny emisji samej reklamy, klient ponosi koszty produkcji i emisji wszystkich elementów konkursu, wartości nagród i koszty usługi integracji konkursu, które są ustalane indywidualnie.