Biuro reklamy TVP

Telewizja hybrydowa HBB TV

img1
img2
img3
img4

Ford Mustang w reklamie hybrydowej w TVP. W tym tygodniu po przełączeniu się na kanały TVP wita nas czerwony Ford Mustang zamiast logo Platformy Hybrydowej TVP i reklamy Samsung Smart TV. Jest to nowa reklama hybrydowa, która dostępna jest na większości kanałów TVP dostępnych w naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T (TVP1 HD, TVP2 HD, TVP Kultura, TVP Historia, TVP Polonia, TVP Rozrywka, TVP Info). Pod samochodem znajduje się małe menu informujące o możliwości wejścia do aplikacji reklamowej (czerwony przycisk) lub do HUBa TVP (niebieski przycisk).

Po wybraniu czerwonego przycisku na pilocie od TV wchodzimy w pełnoekranową aplikację HbbTV, w której po lewej stronie znajdują się logotypy Forda, Mustanga i UEFA Champions League. W tej części umieszczony jest też licznik odmierzający czas pozostały do rozpoczęcia sprzedaży samochodów Ford Mustang w Europie. Licznik ten odmierza czas co sekundę. Taki sam licznik znajduje się na stronie internetowej Forda, gdzie nie robi takiego wrażenia jak w aplikacji HbbTV. Bo trzeba przyznać, że taki licznik w polskiej telewizji hybrydowej pojawił się po raz pierwszy.