Biuro reklamy TVP

Audycja interaktywna

Audycja Interaktywna to krótka, 80 sekundowa audycja mogąca przybrać formę magazynu, sondy, felietonu lub mini-serialu z odpowiednio dobraną fabułą, emitowana intensywnie w różnych pasmach m.in. w TVP1, TVP2, TVP INFO i TVP Rozrywka. Audycja ze względu na swój charakter umożliwia lokowanie produktu oraz sponsoring finansowy. Dodatkową zaletą jest również możliwość ufundowania nagród w loterii SMS stanowiącej integralną część audycji.

Przykładowe produkcje:

Podróże z TVP – Brazylia Czerwiec 2014. Klient: Grupa Open S.A.

Audycja zrealizowana przy okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii, zawiera ciekawostki związane z tym krajem oraz zaproszenie do udziału w specjalnej loterii, w której do wygrania były produkty sponsora i wycieczka do Brazylii. W audycji ulokowano klapki Rider i Ipanema, a całość zamyka billboard sponsorski fundatora nagrody.

Bezpieczna jazda z TVP - Kwiecień - Maj 2014. Klient: Volvo Auto Polska i Akademia Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara.

Audycja dająca widzom wskazówki jak zachować się w ekstremalnych sytuacjach na drodze, jak prawidłowo prowadzić samochód oraz czego nie należy robić w trakcie jazdy. W loterii do wygrania były m.in. kursy w szkole bezpiecznej jazdy. W audycji ulokowano samochód marki Volvo, który posłużył do pokazania wybranych aspektów związanych z jazdą samochodem.

Ekojazda z TVP Październik – Grudzień 2014. Klient: Volkswagen Group Polska

Audycja prezentująca aspekty związane z ekonomiczną jazdą oraz instalacjami LPG w aucie. Każdy z widzów może wziąć udział w loterii, w której do wygrania jest Skoda Rapid Spaceback. W audycji ulokowano samochody marki Skoda.