Biuro reklamy TVP

Zimowe Igrzyska Olimpijskie w PjongCzang 2018

jpg
200 godzin transmisji z XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich PjongCzang 2018 już za miesiąc w TVP!

Po raz kolejny widzowie będą mogli oglądać zmagania najlepszych sportowców świata za pośrednictwem Telewizji Polskiej. Najważniejsze momenty igrzysk – ceremonie otwarcia
i zamknięcia, starty Polaków oraz finały wszystkich konkurencji będzie można zobaczyć na żywo na antenach otwartych – w TVP1 i TVP2, a także na stronie sport.tvp.pl i w aplikacji mobilnej TVP Sport, gdzie znajdzie się także wiele materiałów dodatkowych.

Oferta sponsorska w telewizji i internecie jest dostępna w  załączonej prezentacji.

Sprzedaż czasu reklamowego rozpoczniemy 17 stycznia 2018.

Informujemy również, że w dniach 1-28 lutego 2018 2018 obowiązuje tzw.blackout, w trakcie którego sportowcy, a także szkoleniowcy/działacze akredytowani przy Igrzyskach, nie mogą uczestniczyć w kampaniach reklamowych prowadzonych we wszystkich kanałach komunikacji. Wyjątkiem są kampanie realizowane przez sponsorów MKOL, gdzie takich ograniczeń nie ma.
TVP jako oficjalny nadawca jest zobligowany przez MKOL do odmowy emisji spotów i billboardów reklamowych, które naruszyłyby te postanowienia.